•   2015-11-26 9:32 AM
  •  

1.Хэрэглэгч та Google Workspace Business аккаунтаараа өөрийн мэйлрүү ороод баруун дээд буланд байх арааны зурган дээр дарж “Settings” цэсийг сонгоно.

Screenshot_2.png?1448501376


2.Гарч ирэх талбараас “Accounts” цэсийг сонгон доод талд нь байх Add a POP3 mail account you own дээр дарна.
 
Screenshot_3.png?1448501408

3.Товчийг дарангуут шар талбар бүхийн цонх гарч ирэх ба өөрийн татах мэйлийг оруулж өгнө.
Screenshot_4.png?1448501435

4. “Next Step” товчин дээр дараад доорх талбарыг бөглөж өгнө.Доод талд нь байх “Leave a copy of retrieved message on the server” –ийг сонгон идэвхжүүлнэ.Ингэснээр мэйлийг цаад сервер дээр үлдээн хуулбарлан татах боломжтой болно.
Screenshot_5.png?1448501460

Хамгийн сүүлд нь Add Account хийх таны Google Workspace Business аккаунт шууд таталт хийж эхлэх болно.