Хэрвээ танд хязгааргүй багтаамж, ахисан түвшний боломжууд бүхий Enterpise багцуудаас сонгол хийх шаадлагатай бол Борлуулалтын албатай холбогдоно уу
sales@yourcompany.mn, ceo@yourcompany гэх мэт таны домэйн нэр дээр суурилсан имэйл хаяг нь танай компаний харилцагч бүх хүнд итгэлцэлийг бий болгоно. Мөн групп мэйлийн лист үүсгэх боломжтой.
Google Meet эсвэл Google Chat-ээр дамжуулан хамтран ажиллагсадтайгаа холбоо тогтоож, хуанли дээр урилга илгээж,таск жагсаалтадаа үйлдэл нэмж оруулж болно. Дээр нь Google Workspace нэмэлтүүдийг ашиглан хажуугийн самбарт дурийн гуравдагч програмуудаа холбох боломжтой.
Gmail хиймэл оюун ухаанд суурилсан моделууд ашиглан танай байгууллагыг спам, фишинг, хортой код агуулсан имэйл, гадны халдлагуудаас 99.9% хамгаалдаг.
Gmail - г таны ашигладаг бусад имэйл клиентууд болох Microsoft Outlook, Apple Mail and Mozilla Thunderbird дээр тохируулан ашиглах боломжтой бөгөөд таны имэйл, календар, контактууд аль аль талдаа ижилхэн буюу syncronize хийгдэж шинэчлэгдэж явдаг.
Манай техникийн албанаас мэргэшсэн инженерүүд танай байгууллагын имэйлийн урсгалд тасалдал үүсгэхгүйгээр одоо ашиглаж байга имэйл сервер, хостингоос дата шилжүүлэлт ҮНЭГҮЙ хийж өгөх боломжтой.
24/7/365 хугацааны туршид Google - ын дэлхий даяар тархсан дэд бүтэц дээр суурилсан серверүүд аюулгүй найдвартай ажилладаг бөгөөд таны бизнесийн датанд ямар нэг эрсдэл учрахгүй.
Google Workspace нь уян хатан сторайж сонголтуудтай тул та үргэлж файлуудаа хадгалах хангалттай сторайжтай байх болно. Драйвт зориулсан төвлөрсөн удирдлага, өгөгдлийн алдагдлаас урьдчилан сэргийлэх хэрэгсэл болон Vault зэрэг нь хэрэглэгчид болон файл хуваалцах зэргийг удирдахад хялбар болгоно.
Драйв нь Google AI ашиглаж тухайн хугацаанд танд чухал байгаа зүйлсийг урьдчилан таамаглаж ил болгодог. Драйв нь чухал агуулга, хамтран ажиллагсад, арга хэмжээнүүдийг /events/ таних ба Quick Access болон ML - суурьтай хайлт ашиглан хэрэглэгч бүрийг хэрэгтэй файлуудтай нь холбож өгдөг.
Өөрийн багийн ажилаа аюулгүй хадгалахын тулд дундын drive ашиглаарай.Дундын драйвт нэмсэн аливаа файлыг багийнхан хамтран эзэмшдэг
Драйваасаа аливаа зүйлийг шууд хийхийн тулд и-гарын үсэгт зориулсан DocuSign, Аюулгүй байдлын нэмэлт давхаргад зориулсан CloudLock болон макет хийхэд зориулсан LucidCharts зэрэг олон зуун нэгдсэн програмуудыг ашиглаж болно.
Драйв дахь Microsoft Office болон Outlook-д зориулсан plugins нь таны ажлийг илүү хялбар болгоно. Google Drive нь видео, дүрс, Microsoft office документ, хүснэгтүүд, PDF гм 40 гаруй файлын формат дэмжинэ.
Таныг бусдад хуваалцахаар шийдэх хүртэл файлуудад зөвхөн та хандах эрхтэй байдаг . Бусад хүмүүст файлаа татаж авах, засах, сэтгэгдэл бичих, үзэх зөвшөөрөл олгох замаар нэг файлын олон хувилбар үүсхээс зайлсхийж болно.Та мөн хуваалцсан файлуудад хүчинтэй хугацаа өгч болно.
Google - ийн глобал сүлжээнд ажиллаж буй аюулгүй байдлыг нэн түрүүнд ханган загварчлагдсан дэд бүтэц нь таны мэдээлэл, датаг нууцлалын өндөр түвшинд хадгалдаг. Google Meet платформ нь видео, аудио хурал хийгдэж байх үед сүлжээний түвшинд шифрлэгдсэн байдаг тул тайлах боломжгүй юм.
Ажил дээрээ видео дуудлага саадгүй хийх, хэрэглэгч, үйлчлүүлэгч, хамтран ажиллагсад нь зөв бүртгэлээр орсон эсэх эсвэл зөв plugins ашиглаж байгаа эсэхэд санаа зовох зүйлгүйгээр зөвхөн google meet ийн холбоосоо хуваалцахад л хангалттай. Хурдан, ашиглахад хялбар интерфэйсээр олон хэрэглэгчид нэг дор холбогдох нь таны ажлийг хөнгөвчлөх болно.
Хуанлийн арга хэмжээ болон имэйл урилгаас эсвэл Gmail-ээс шууд уулзалтад нэгдэх боломжтой. Live Caption,Low-light mode болон орчины дуу чимээг арилгах зэрэг боломжууд нь уулзалтуудыг илүү үр дүнтэй болгодог учир хандаж буй төхөөрөмж, орчин зэргээс үл хамааран Google Meet -д нэгдэх боломжтой.
Тухайн өдөр хийхээр төлөвлөсөн бүх уулзалтаа хялбархан шалгаад Gmail мобайл апп эсвэл Meet апп-аас шууд товшоод уулзалтдаа нэгдээрэй. Google Workspace-ийн хэрэглэгчдийн үүсгэж буй уулзалт болгонд залгах утасны дугаарыг бий болдог тул wifi болон интернетгүй орчинд ч уулзалтанд нэгдэх боломжтой.
Meet нь Google Workspace тэй бүрэн холбогдсон учир чатаас видео дуудлагад саадгүй үсрэх, видео холболт хийхдээ документ дээр ажиллах боломжтой. Бүгд хоорондоо уялдаатай тул документ дээр ажиллах хамтын ажиллагааг дараагийн түвшинд хүргэсэн.
Skype for Business, SIP, H.323 стандартад суурилсан хурлын систем ашигладаг системүүд нь (жишээлбэл Polycom ба Cisco) Pexip Infinity Platform оор дамжуулж Meet дээрх уулзалттай нэгдэх боломжтой.
With Google Workspace, every meeting automatically includes its own dial-in details. Guests can quickly dial-in with a tap from their smartphone. A Global Dialing add-on is also available for expanded calling support.
Google Workspace-ийн тусламжтайгаар уулзалт бүрт залгах боломжтой утасны дугаар автоматаар үүсдэг. Зочид ухаалаг утсаа ашиглан үүссэн дугаар дээр товшиж богино хугацаанд интернетгүй байсан ч холбогдож болно.
Meet hardware нь уулзалтын өрөө болон хаалттай бүлгэмийг нэг товшилтоор видео уулзалттай холбодог. Ашиглахад хялбар бөгөөд бүх нэгжийг хэдэн минутын дотор тохируулж, онлайнаар удирдах боломжтой.
Уулзалт зөвлөгөөн хийх тохиромжтой цагийг сонгож товлохын тулд хамтран ажиллагсадынхаа ажлын хуваарийг календариас нь үз. Өөрийнхөө календарийг бусадтай хуваалц. Тэд бас таны цагийн хуваарийг харж ажлаа зохицуулна. Календарь ашиглах жишээтэй энд танилцаарай.
Мобайл төхөөрөмжид зориулсан Google аппс- ын тусламжтай эсвэл утсанд суулгасан календарьт синхрончлол хийж утас, таблет дээрээ ажлын хуваариа үзэх, засах боломжтой.
Та календариа вэб хуудсандаа байршуул. Хэрэглэгч танай дээр зохиогдох гол үйл явдлуудын мэдээллийг авч таны ажлын хуваарьтай танилцаж, чөлөөт цагийг мэдэх болно. Google календарь вэбтэй шууд холбогддог.
Exchange, Outlook, iCal гм бусад системээс календарийг хялбархан шилжүүлж болно. .ics .csv форматтай файлыг Google календарьд оруулж болно.
Уулзалтын онлайн өрөө болон проектор, амралтын өрөөний тоног төхөөрөмж зэргийг календарьдаа тусгаж оруул. Өрөө, хэрэгслүүдийг арга хэмжээнд тохируулан нэмэхэд хялбар байдаг.
Чатаа бие даасан аппликшн дээр эсвэл шууд Gmail дээр ашиглаж болно. Нэгтгэсэн хэрэгсэлүүд нь ажлын бүх харилцаа холбоог хянах, харилцан яриа болгонд тохирох сувгийг сонгоход тань тусална.
Төслүүдээ эмх цэгцтэй, зөв байлгахын тулд зориулалтын виртуал өрөөнүүдийг хялбархан үүсгэх боломжтой. Чат, хуваалцсан файл болон таскууд, харилцаж байгаа бүх хүмүүсийг нэг хуудсанд байлгахад тусална. Чат нь гадны хэрэглэгчид болон 28 өөр төрлийн хэл дэмжих бөгөөд нэг өрөө 8000 гишүүн байж болно.
Google Докс, Хүснэгт, Слайд зэрэг контент дээр саадгүй хамтран ажиллахын тулд Чат ашиглаж болно. Google-ийн нарийн хайлтаар өнгөрсөн харилцан яриа, файлуудаа амархан олж, ботууд болон ухаалаг зөвлөмжүүд нь уулзалтад оролцогчидтой холбоо тогтооход туслаж илүү хурдан үр дүнд хүргэнэ.
Чат, имэйлийн холболтуудаас хайлт хийх нь хэрэгцээтэй зүйлээ олоход хялбар болгодог. Хайлт нь багийн өнгөрсөн хэлэлцүүлэг, шийдвэрээ эргэн харах боломжийг танд олгоно.
Google нь танай байгуулагын харилцан яриа, чат болон бусад бүх мэдээллийг сүлжээ болон файл хадгалалтын түвшинд шифрлэгдсэн байдаг учраас мэдээлэл замаасаа алдагдах боломжгүй.
Google болон Salesforce, Jira гэх мэт гуравдагч програмуудтай хялбархан интеграц боломжтой ба бүх мэдэгдлүүдээ нэг дор хадгалаж, ажлуудаа автоматжуулахын тулд ботуудыг ашиглах нь бусад чухал зүйлс дээр анхаарлаа төвлөрүүлэх боломж олгоно.
Currents - тэй л бол ажилтнууд чинь хаанаас ч өөрсдийн санааг төвөггүй дэвшүүлж бусадтайгаа хамт хөгжүүлэн ажиллах боломжтой. Хамтын ажиллагаа хангагдсанаар асуудлыг системтэйгээр авч хэлэлцэцгээх болно.
Currents нь таны хийж байгаа ажилтай холбоотой өмнө нь ашиглаж байсан контент болон эх үүсвэрүүдийг ил болдог.
Байгууллагынхаа ажилтнуудтай гол сэдвүүдээ Current дээр оруулж постлоод, сэтгэгдлээр дамжуулан санал бодлоо хуваалцах боломжтой.
Хэрэглэгч бүрийн оролцоотойгоор эрэмбэлэгдсэн Current’s home stream-ийг ашиглан хамгийн чухал агуулга, мэдээллийг эхлээд үзээрэй.
Currents-ийн тусламжтайгаар контентыг илүү хурдан удирдаж, зохицуулалт хийгээрэй. Түлхүүр утгууд нь админууд болон хэрэглэгчдэд үнэ цэнэтэй ойлголтыг олоход тусалдаг.
Нэг баримт дээр багаараа хамтран ажилла. Баримтад оруулсан өөрчлөлтүүд бүгдэд ил харагддаг. Баримтыг засах явцдаа чатлаж коммэнт оруулж хоорондоо харилцана.
Microsoft Word, PDF файлуудыг шууд нээж болох ба Docs нь .docx, .pdf, .odt, .rtf, .txt .html форматуудыг дэмжинэ.
Тухайн баримтад орж буй өөрчлөлтүүдийг хянах боломжтой ба шаардлагатай бол өөрчлөлтийг буцааж болно. Файлын засагдаагүй эхний хувилбарууд хадгалагддаг ба хадгалалтын хэмжээнд нөлөөлөхгүй
IPhone, IPad, Android системийн төхөөрөмжүүд дээр баримт үйлдэж, засаж болно. Docs- т Интернэтэд холбогдоогүй үедээ ч Chrome ашиглан ажиллах боломжтой.
Үйлдсэн баримтаа бусад хүмүүстэй хуваалцаж болох ба баримтад нэвтрэх эрхийг хувь хүн, бүлэг хүмүүс тус бүрт зориулан ялгаатай олгоно. Эдгээрийн зарим нь зөвхөн үзэх, санал оруулж коммэнт нэмэх эрхтэй нэвтэрдэг бол заримд нь файлд засвар оруулах боломж олгож тохируулна.
Та гаднаас нэмэлт программын хэрэгслүүд суулгаж Docs- ын баримтаа баяжуулах боломжтой. Нээсэн файлынхаа цонхноос шууд интернэтээс мэдээлэл хайж судалгааны материал, утгын тодорхойлолт, ишлэлүүдээс Docs- ын баримтдаа нэмж, мэйлтэй холбож болно.
Та ямар нэг ажлын төлөвлөгөө гаргаж байгаа аль эсвэл сарын сүүлийн тайлан гаргаж байгаа эсэхээс үл хамааран Sheets нь танай баг хамт олонд хамран ажиллах боломжыг олгодог. Төслүүдэд хамт ажиллах хүнээ урих,хийгдсэн өөрлөлтүүдийг хянах, хийгдсэн өөрчлөлтөнд мэдэгдэл хүлээн авах, хоорондоо чатлах зэрэг боломжтой. Бүх өөрчлөлт нь автоматаар хадгалагддаг бөгөөд та оффлайн горимд мөн ажиллах боломжтой.
Sheets empowers everyone across the organization to uncover valuable insights from data. Formula acceleration saves time and mitigates errors by surfacing relevant formulas as you type. For an even easier way to navigate your data, click on the Explore button to see trends and customizable visualizations. Or simply type a question into Explore and have Google AI retrieve the answers you need.
Sheets opens up whole new ways of collaborating so that you can worry less about having the right version on file and focus on bringing your best ideas to life. Seamless compatibility with Microsoft files, including many of the keyboard shortcuts you rely on, reduces the friction of working across multiple platforms.
With Sheets, your content is continuously protected by one of the world’s most advanced security infrastructures. Manage permissions through individual-level, group-level, or domain-level access. Set expiration dates on your content. Disable options to download, copy, or print for specific collaborators. Use Data Loss Prevention controls to keep sensitive data safe.
Sheets provides all the tools you need to analyze, visualize, and get insights from your data. Additional APIs and connector tools help you process data from multiple sources — in CSV, Excel, or any other file format. And with Connected Sheets, you can analyze billions of rows of BigQuery data in Sheets, without requiring SQL knowledge.
Speed up workflows by building business apps and automations. Use AppSheet to build custom applications on top of Sheets, without writing code. Or add custom functions, menu items, and macros with Apps Script.
Give individuals or groups permission to view, comment on, or edit spreadsheets. Work alongside your colleagues — no matter where they are — and see updates as they’re made.
Create and embed a survey on your website or send around a questionnaire at work. Google Forms and Sheets work seamlessly together, so responses go straight to Sheets for instant review and analysis.
Find tools created by third-party developers to add richer formatting, workflow rules, and more. You can even build your own custom add-ons for your domain or plugin.
Хаа ч явсан компьютер, утас, таблетаа ашиглан танилцуулгаа нээж үзэж болно. Слайдыг танилцуулахын өмнөх хэдхэн минутанд ч засч өөрчлөх боломжтой.
Бусадтай хуваалцсан файлуудад орсон өөрчлөлтүүд тодорхой харагддаг. Файлыг засахаас өмнөх хувилбар хадгалагддаг ба Drive - багтаамжид нөлөөлөхгүй. Та слайдын эх хувийг мөн зассан хувилбарын аль алиныг нээж ашиглаж болно.
Слайдыг бусдад үзүүлж, засуулж хамтран ажиллах тун энгийн. Бэлтгэсэн слайдаа шаардлагатай бол өөр форматад хөрвүүлж болно.
Бизнесийн түнштэйгээ, нийт багаараа, бүр гаднаас хүн оролцуулаад нэг слайд дээр хамтран онлайн горимд ажилла. Тэдний файлд нэвтрэх эрхийг та өөрөө зохицуулж хянах боломжтой. Слайд дээр ажиллах хүн тус бүр дээр засах, үзэх,эсвэл зөвхөн коммэнт оруулах тохиргоог хийж болно.
Та слайдын бэлэн загваруудаас ашиглах юм уу эсвэл өөрөө цоо шинээр хийж болно. Видео, дүрс, эффектүүд нэмж оруулаарай.
Keep-тэй хамт ажиллагсадтайгаа тэмдэглэл, жагсаалт, аудио, зураг дээр хамтран ажиллахад хялбар байдаг. Гэнэт орж ирсэн чухал санаануудыг хурдан тэмдэглэж, ажил дээрээ ойрхон байлгаж, хийх ёстой зүйлээ бодит цаг хугацаанд шалгаж, хийхэд тан туслана.
Интернэтгүй байсан ч компьютер, утас, таблетаасаа тэмдэглэлд хандах, шинээр үүсгэх, засах боломжтой. Таны хийсэн засварыг бүх төхөөрөмжид автоматаар хадгалж шинэчлэгддэг.
Keep нь тэмдэглэлээ цэгцэлж, хайж буй зүйлээ хурдан олоход хялбар болгодог. Тэмдэглэлүүдийг өнгө, шошго эсвэл зураг бүхий жагсаалт, мэдэгдэл илгээгддэг аудио тэмдэглэл зэрэг шинж чанаруудаар ялгаж хэрэгтэй мэдээллээ хурдан шүүж болно.
Keep дахь санамжууд нь хэзээ, хаана хэрэгтэй газраа ажлаа гүйцэтгэхэд тусалдаг. Арга хэмжээ болох байршил, цагийг оруулснаар танд хугацаа алдалгүй мэдэгдэл очих болно.
Keep дээр тэмдэглэл, санаануудыг хурдан тэмдэглэж, Docs доторх багийн гишүүдтэйгээ хамтдаа Keep ашиглаж хэрэгтэй мэдээллүүдийг сануулах боломжтой. Notepad-ийг Docs ’Tools цэсээр дамжуулан нэвтрэхэд л хангалттай.
Google sites ашиглан та бүхэн үзэмжтэй, ойлгомжой вэбийг хялбархан бүтээж болно. Сайт нь Drive фолдер, Docs буюу баримт бичгүүд, Хуваалцсан Календарь гээд бусад Google - ийн application - уудтай холбогдон ажилладаг.
Багийнхаа сайтын агуулгад өндөр ач холбогдол өгч байнга шинэчилж чухал, сонирхолтой мэдээлэл оруулж бай. Sites нь таны бүтээсэн сайтын харагдах байдлыг ухаалагаар шийдэнэ. Ингэснээр суурин компьютер, таблет, гар утсан дээр вэбсайт гайхалтай харагдах болно.
Шинэ сайт үүсгэх болон үүссэн сайтыг засварлах нь үнэхээр хялбар. Дизайн, загвар нь таны оруулсан өөрчлөлтөөс хамаарч автоматаар өөрчлөгдөх болно.
Drive болон Docs дээр олон талаас нь зэрэгцэж ажилладагын адил сайт дээр ч хамтран ажиллах боломжтой. Хэн, хэзээ, ямар өөрчлөлт оруулж байгаа нь бүгд харна.
Бусад хүмүүд Sites-д нэвтрэх эрхийг та өөрөө зохицуулж хянах боломжтой. Sites дээр ажиллах хүн тус бүр дээр засах, үзэх,эсвэл зөвхөн коммэнт оруулах тохиргоог хийж болно.
Бэлэн асуултын төрлүүдээс сонгоод асуултуудын дарааллыг өөрчлөн хариултын хувилбаруудыг баримтдаа оруулж болно.
Хүссэн мэдээллээ олж авахын тулд формоо сайн бодож нямбай хийх хэрэгтэй. Асуулгадаа зураг, видео ашиглавал хэрэглэгчийн сонирхлыг илүү татна.
Хэрэглэгч хариулмагц хариулт нь танд харагдана. Боловсруулаагүй байгаа өгөгдлүүдийг ч та харж болно. Та Google Sheets эсвэл өөр програм ашиглаж анализ хийх боломжтой.
Асуулга формыг бусдад имэйлээр илгээх эсвэл вэбсайт, Currents, Facebook, Twitter ашиглан хуваалцах боломжтой.
Мэдээлэл баталгаажуулах дүрмээр имэйлийн хаягууд зөв форматтай, он сар өдөр зөв байх, хэрэглэгч /өмнөх хариултууд дээр нь үндэслэсэн/ зөв асуулга авсан байх ёстой.
Хамтын ажиллагаа форм хийх нь ажлыг хурдасгах ба хоорондоо имэйлээр файл солилцох шаардлагагүй нэг дороо хамтарч дүгнэлт хийх боломжтой.
Business Starter |
Business Standard |
Business Plus |
|
6Т.Нсар/НӨАТ-гүй |
12Т.Нсар/НӨАТ-гүй |
18Т.Нсар/НӨАТ-гүй |
Business email | |||
Custom email for your business | |||
Phishing and spam protection that blocks more than 99.9% of attacks | |||
Ad-free email experience |
Video and voice conferencing | 100 participants | 150 participants | 250 participants |
Meeting length (maximum) | 24 hours | 24 hours | 24 hours |
US or international dial-in phone numbers | |||
Digital whiteboarding | |||
Meeting recordings saved to Google Drive | |||
Polling and Q&A | |||
Moderation controls | |||
Hand raising | |||
Breakout rooms | |||
Attendance tracking |
Secure cloud storage | 30 GB per user | 2 TB per user | 5 TB per user |
Drive for desktop | |||
Support for over 100 file types | |||
Shared drives for your team | |||
Target audience sharing |
Team messaging | |||
Turn history on or off by default | |||
Auto-accept invitations | |||
Chat outside of your domain |
Shared calendars | |||
Browse and reserve conference rooms |
Collaborative content creation | |||
Keep Shared Notes | |||
Sites website builder | |||
Forms survey builder | |||
Interoperability with Office files | |||
Easier analysis with Smart Fill, Smart Cleanup, and Answers | |||
Writing assistance with Smart Compose, grammar suggestions, and spelling autocorrect | |||
Custom branding for document and form templates |
Engage employees |