Loading ...

Интернэтийн 25 ойн жилийг тохиолдуулан нийт хэрэглэгчиддээ BitDefender Internet Security-ийн 1 жилийн эрх бүхий лицензийг бэлэглэж байна. Купон код: internet25

Дэлгэрэнгүй

Үүлэн технологид суурилсан үйлчилгээг Гүүгл таны бизнест санал болгож байна

ТАНЬД САНАЛ БОЛГОХ

GOOGLE WORKSPACE БАГЦУУД

Business
Starter

6T.H

Сар бүр

  • Аюулгүй, бизнес Имэйл
  • 100 хүртэлх оролцогтой видео, аудио хурал
  • 30 GB клауд багтаамж
  • Аюулгүй байдал, удирдлагын хяналт
Туршилтаар ашиглах
Шууд захиалах

Business
Standard

12T.H

Сар бүр

  • Аюулгүй, бизнес Имэйл
  • 150 хүртэлх оролцогтой видео, аудио хурал + бичлэг хадгалалт
  • 2 TB клауд багтаамж
  • Аюулгүй байдал, удирдлагын хяналт
Туршилтаар ашиглах
Шууд захиалах

Business
Plus

18T.H

Сар бүр

  • Аюулгүй, бизнес Имэйл + eDiscovery, retention
  • 250 participant video meetings + recording, attendance tracking
  • 5 TB клауд багтаамж
  • Сайжруулсан, дэлгэрэнгүй аюулгүй байдал, удирдлагын хяналт
  • Vault(Gmail,Drive бусад мэдээлэл урт хугацаанд хадгалах) болон ахисан түвшний төхөөрөмжүүдийн удирдлага

Хэрвээ танд хязгааргүй багтаамж, ахисан түвшний боломжууд бүхий Enterpise багцуудаас сонгол хийх шаадлагатай бол Борлуулалтын албатай холбогдоно уу

What's include

APPLCATIONS

ДАВУУ ТАЛУУД

Өөрийн домэйн бүхий имэйл хаяг

sales@yourcompany.mn, ceo@yourcompany гэх мэт таны домэйн нэр дээр суурилсан имэйл хаяг нь танай компаний харилцагч бүх хүнд итгэлцэлийг бий болгоно. Мөн групп мэйлийн лист үүсгэх боломжтой.

Нарийн интеграцчилал

Google Meet эсвэл Google Chat-ээр дамжуулан хамтран ажиллагсадтайгаа холбоо тогтоож, хуанли дээр урилга илгээж,таск жагсаалтадаа үйлдэл нэмж оруулж болно. Дээр нь Google Workspace нэмэлтүүдийг ашиглан хажуугийн самбарт дурийн гуравдагч програмуудаа холбох боломжтой.

Таныг зорилтод гадны халдлагаас хамгаална

Gmail хиймэл оюун ухаанд суурилсан моделууд ашиглан танай байгууллагыг спам, фишинг, хортой код агуулсан имэйл, гадны халдлагуудаас 99.9% хамгаалдаг.

ДАВУУ ТАЛУУД

Таны ашигладаг бусад программуудтай нийцэж ажилладаг

Gmail - г таны ашигладаг бусад имэйл клиентууд болох Microsoft Outlook, Apple Mail and Mozilla Thunderbird дээр тохируулан ашиглах боломжтой бөгөөд таны имэйл, календар, контактууд аль аль талдаа ижилхэн буюу syncronize хийгдэж шинэчлэгдэж явдаг.

Gmail - руу датагаа шилжүүлэх амархан

Манай техникийн албанаас мэргэшсэн инженерүүд танай байгууллагын имэйлийн урсгалд тасалдал үүсгэхгүйгээр одоо ашиглаж байга имэйл сервер, хостингоос дата шилжүүлэлт ҮНЭГҮЙ хийж өгөх боломжтой.

99.9% амласан найдвартай ажиллагаа, 0% төлөвлөсөн уналт

24/7/365 хугацааны туршид Google - ын дэлхий даяар тархсан дэд бүтэц дээр суурилсан серверүүд аюулгүй найдвартай ажилладаг бөгөөд таны бизнесийн датанд ямар нэг эрсдэл учрахгүй.

Түгээмэл

Асуулт & Хариулт

01
Төлбөртэй Gmail олон давуу талтай: Өөрийн домэйн бүхий хэдэн ч хаяг үүсгэх боломжтой, 99.9% баталгаатай тасралтгүй үйлчилгээ бүхий имэйл хаяг. Имэйл хайрцагийн хэмжээ үнэгүй имэйл хаягийнхаас 2 дахин том. Зар сурталчилгаагүй, 24 цагийн техникийн туслалцаа үйлчилгээ, Microsoft Outlook гм бусад програмуудад sync хийнэ.
02
Болно. Үүний тулд өөр нэрнүүд /aliases/ зохиож үүсгэнэ. Нэг хүн 30 хүртэл хаягтай байж болно.
03
Болно. Microsoft®, IBM® Notes® гэх мэт өөр системд байгаа мэйлүүдийг имэйл зөөх тусгай хэрэгслүүдийн тусламжтай Google Workspace - рүү шилжүүлдэг.

ДАВУУ ТАЛУУД

Таны хэрэгцээнд нийцэх бүх төрлийн хадгалах багтаамж

Google Workspace нь уян хатан сторайж сонголтуудтай тул та үргэлж файлуудаа хадгалах хангалттай сторайжтай байх болно. Драйвт зориулсан төвлөрсөн удирдлага, өгөгдлийн алдагдлаас урьдчилан сэргийлэх хэрэгсэл болон Vault зэрэг нь хэрэглэгчид болон файл хуваалцах зэргийг удирдахад хялбар болгоно.

Хайлт хийхээсээ өмнө чухал зүйлсээ олох боломж

Драйв нь Google AI ашиглаж тухайн хугацаанд танд чухал байгаа зүйлсийг урьдчилан таамаглаж ил болгодог. Драйв нь чухал агуулга, хамтран ажиллагсад, арга хэмжээнүүдийг /events/ таних ба Quick Access болон ML - суурьтай хайлт ашиглан хэрэглэгч бүрийг хэрэгтэй файлуудтай нь холбож өгдөг.

Багаар ажиллах файлуудаа дундын хуваалцсан хавтас дотороо байршуулах

Өөрийн багийн ажилаа аюулгүй хадгалахын тулд дундын drive ашиглаарай.Дундын драйвт нэмсэн аливаа файлыг багийнхан хамтран эзэмшдэг

ДАВУУ ТАЛУУД

Драйвын боломжуудыг гуравдагч програмаар өргөжүүлэх

Драйваасаа аливаа зүйлийг шууд хийхийн тулд и-гарын үсэгт зориулсан DocuSign, Аюулгүй байдлын нэмэлт давхаргад зориулсан CloudLock болон макет хийхэд зориулсан LucidCharts зэрэг олон зуун нэгдсэн програмуудыг ашиглаж болно.

Өөрийн хэрэглэж сурсан програмаа Drive дээр ч мөн ашигла.

Драйв дахь Microsoft Office болон Outlook-д зориулсан plugins нь таны ажлийг илүү хялбар болгоно. Google Drive нь видео, дүрс, Microsoft office документ, хүснэгтүүд, PDF гм 40 гаруй файлын формат дэмжинэ.

Хуваалцсан файлаа хянах

Таныг бусдад хуваалцахаар шийдэх хүртэл файлуудад зөвхөн та хандах эрхтэй байдаг . Бусад хүмүүст файлаа татаж авах, засах, сэтгэгдэл бичих, үзэх зөвшөөрөл олгох замаар нэг файлын олон хувилбар үүсхээс зайлсхийж болно.Та мөн хуваалцсан файлуудад хүчинтэй хугацаа өгч болно.

Түгээмэл

Асуулт & Хариулт

01
Болно, та Google ийн шилжилтийн хэрэгсэлүүд болон үйлчилгээг ашиглан байгууллагынхаа чухал өгөгдлийг одоогийн хадгалах шийдлүүдээс Google Workspace руу зөөх боломжтой.
02
Google Workspace Business болон Enterprise хувилбарууд нь үйлчлүүлэгчдэд хадгалах хэрэгцээг хангах уян хатан сонголтуудыг өгдөг. Аль багц нь таны бизнест хамгийн сайн тохирохыг харахын тулд манай багцын үнийн хуудас руу хандаарай.
03
Google Workspace хэрэглэгч бүр BUSINESS STARTER(30 GB), BUSINESS STANDARD(2 TB), BUSINESS PLUS(5 TB) тус тус багтаамжтай. Дээрх багтаамжууд нь тухайн байгууллагын хэдэн хэрэглэгчтэй эсэхээс шалтгаалж нэмэгдэж явдаг. Жишээлбэл танай байгууллага 100 хэрэглэгчтэй BUSINESS STANDARD(2 TB) багцыг ашигладаг бол нийтдээ 200TB хүртэлх мэдээлэл дундын багтаамж дээрээ хадгалах боломжтой.

ДАВУУ ТАЛУУД

Дэлхийн томоохон Enterprise байгууллагуудаар итгэмжлэгдсэн

Google - ийн глобал сүлжээнд ажиллаж буй аюулгүй байдлыг нэн түрүүнд ханган загварчлагдсан дэд бүтэц нь таны мэдээлэл, датаг нууцлалын өндөр түвшинд хадгалдаг. Google Meet платформ нь видео, аудио хурал хийгдэж байх үед сүлжээний түвшинд шифрлэгдсэн байдаг тул тайлах боломжгүй юм.

Саадгүй таатай уулзалт хийх боломж

Ажил дээрээ видео дуудлага саадгүй хийх, хэрэглэгч, үйлчлүүлэгч, хамтран ажиллагсад нь зөв бүртгэлээр орсон эсэх эсвэл зөв plugins ашиглаж байгаа эсэхэд санаа зовох зүйлгүйгээр зөвхөн google meet ийн холбоосоо хуваалцахад л хангалттай. Хурдан, ашиглахад хялбар интерфэйсээр олон хэрэглэгчид нэг дор холбогдох нь таны ажлийг хөнгөвчлөх болно.

Үр дүн, ажиллахад хялбар байдлыг чухалчилдаг

Хуанлийн арга хэмжээ болон имэйл урилгаас эсвэл Gmail-ээс шууд уулзалтад нэгдэх боломжтой. Live Caption,Low-light mode болон орчины дуу чимээг арилгах зэрэг боломжууд нь уулзалтуудыг илүү үр дүнтэй болгодог учир хандаж буй төхөөрөмж, орчин зэргээс үл хамааран Google Meet -д нэгдэх боломжтой.

Хаанаас ч хамаагүй онлайн хуралд оролцох.

Тухайн өдөр хийхээр төлөвлөсөн бүх уулзалтаа хялбархан шалгаад Gmail мобайл апп эсвэл Meet апп-аас шууд товшоод уулзалтдаа нэгдээрэй. Google Workspace-ийн хэрэглэгчдийн үүсгэж буй уулзалт болгонд залгах утасны дугаарыг бий болдог тул wifi болон интернетгүй орчинд ч уулзалтанд нэгдэх боломжтой.

Уулзалтаас ч илүү

Meet нь Google Workspace тэй бүрэн холбогдсон учир чатаас видео дуудлагад саадгүй үсрэх, видео холболт хийхдээ документ дээр ажиллах боломжтой. Бүгд хоорондоо уялдаатай тул документ дээр ажиллах хамтын ажиллагааг дараагийн түвшинд хүргэсэн.

Бусад уулзалтын шийдэлтэй нийцэж ажиллана

Skype for Business, SIP, H.323 стандартад суурилсан хурлын систем ашигладаг системүүд нь (жишээлбэл Polycom ба Cisco) Pexip Infinity Platform оор дамжуулж Meet дээрх уулзалттай нэгдэх боломжтой.

ДАВУУ ТАЛУУД

Dial-in phone numbers for every meeting.

With Google Workspace, every meeting automatically includes its own dial-in details. Guests can quickly dial-in with a tap from their smartphone. A Global Dialing add-on is also available for expanded calling support.

Уулзалт бүрт зориулагдсан утасны дугаар

Google Workspace-ийн тусламжтайгаар уулзалт бүрт залгах боломжтой утасны дугаар автоматаар үүсдэг. Зочид ухаалаг утсаа ашиглан үүссэн дугаар дээр товшиж богино хугацаанд интернетгүй байсан ч холбогдож болно.

Уулзалтын өрөөнд холбогдох

Meet hardware нь уулзалтын өрөө болон хаалттай бүлгэмийг нэг товшилтоор видео уулзалттай холбодог. Ашиглахад хялбар бөгөөд бүх нэгжийг хэдэн минутын дотор тохируулж, онлайнаар удирдах боломжтой.

Түгээмэл

Асуулт & Хариулт

01
Болно. Та уулзалтын бүх оролцогчиддоо ижил холбоосыг хуваалцаж болох бөгөөд ингэснээр шаардлагатай бүх хүнтэйгээ холбогдоход хялбар болно.
02
Chrome, Firefox, Safari болон шинэ Edge зэрэг интертнет хөтөч дээр Meet нь шууд ажиллах тул ямар нэгэн нэмэлт програм шаардлагагүй. Харин гар утаснаас Meet -д нэгдэх бол Apple App Store, Google Play Store оос Meet аппликшнийг татах хэрэгтэй.
03
Үгүй. Google Workspace тэй бол нэмэлт тохиргоо шаардахгүйгээр өөрийн уулзалт болгон дээр утасны дугаар болон PIN кодоор холбогдож болно.

ДАВУУ ТАЛУУД

Ухаалаг уулзалт төлөвлөх

Уулзалт зөвлөгөөн хийх тохиромжтой цагийг сонгож товлохын тулд хамтран ажиллагсадынхаа ажлын хуваарийг календариас нь үз. Өөрийнхөө календарийг бусадтай хуваалц. Тэд бас таны цагийн хуваарийг харж ажлаа зохицуулна. Календарь ашиглах жишээтэй энд танилцаарай.

Гар утас,зөөврийн компьютер, таблет ашиглан календар руугаа хандах

Мобайл төхөөрөмжид зориулсан Google аппс- ын тусламжтай эсвэл утсанд суулгасан календарьт синхрончлол хийж утас, таблет дээрээ ажлын хуваариа үзэх, засах боломжтой.

ДАВУУ ТАЛУУД

Вэбсайтдаа календарь оруулах

Та календариа вэб хуудсандаа байршуул. Хэрэглэгч танай дээр зохиогдох гол үйл явдлуудын мэдээллийг авч таны ажлын хуваарьтай танилцаж, чөлөөт цагийг мэдэх болно. Google календарь вэбтэй шууд холбогддог.

Өөр системээс календарь зөөхөд амархан

Exchange, Outlook, iCal гм бусад системээс календарийг хялбархан шилжүүлж болно. .ics .csv форматтай файлыг Google календарьд оруулж болно.

Хурлын өрөө эсвэл хуваалцсан нөөц боломжтой үгүйг шалгах

Уулзалтын онлайн өрөө болон проектор, амралтын өрөөний тоног төхөөрөмж зэргийг календарьдаа тусгаж оруул. Өрөө, хэрэгслүүдийг арга хэмжээнд тохируулан нэмэхэд хялбар байдаг.

Түгээмэл

Асуулт & Хариулт

01
Болно. Байгууллагийн бүх ажилтан хандаж болох эсвэл нэгжүүдэд зориулж хуанли үүсгэж, хуцаалцаж болно. Жишээ нь амралт зугаалгын арга хэмжээ, байнга зохиогддог хурал зөвөлгөөнүүдэд зориулж календарь хийж болно.
02
Болно. Microsoft® and IBM® гэх мэт бүх төрлийн календариудыг Google Calendar- т оруулах боломжтой.
03
Тийм. Google календарь товлосон арга хэмжээг эхлэхээс 10 минутын өмнө автоматаар сануулга илгээх ба дэлгэц дээр цонх нээгдэж мэдэгддэг. Сануулах хугацааг Calendar settings дотор өөрчилж болно.

ДАВУУ ТАЛУУД

Бүх чатын түүхээ нэг дороос харах, шүүх боломжтой

Чатаа бие даасан аппликшн дээр эсвэл шууд Gmail дээр ашиглаж болно. Нэгтгэсэн хэрэгсэлүүд нь ажлын бүх харилцаа холбоог хянах, харилцан яриа болгонд тохирох сувгийг сонгоход тань тусална.

Тусгай өрөө үүсгэн, хамтран ажиллах

Төслүүдээ эмх цэгцтэй, зөв байлгахын тулд зориулалтын виртуал өрөөнүүдийг хялбархан үүсгэх боломжтой. Чат, хуваалцсан файл болон таскууд, харилцаж байгаа бүх хүмүүсийг нэг хуудсанд байлгахад тусална. Чат нь гадны хэрэглэгчид болон 28 өөр төрлийн хэл дэмжих бөгөөд нэг өрөө 8000 гишүүн байж болно.

Google Workspace бусад аппликешнүүд нэг дор

Google Докс, Хүснэгт, Слайд зэрэг контент дээр саадгүй хамтран ажиллахын тулд Чат ашиглаж болно. Google-ийн нарийн хайлтаар өнгөрсөн харилцан яриа, файлуудаа амархан олж, ботууд болон ухаалаг зөвлөмжүүд нь уулзалтад оролцогчидтой холбоо тогтооход туслаж илүү хурдан үр дүнд хүргэнэ.

ДАВУУ ТАЛУУД

Google-ийн хүчирхэг хайлт

Чат, имэйлийн холболтуудаас хайлт хийх нь хэрэгцээтэй зүйлээ олоход хялбар болгодог. Хайлт нь багийн өнгөрсөн хэлэлцүүлэг, шийдвэрээ эргэн харах боломжийг танд олгоно.

Таны мэдээллийг хамгаална.

Google нь танай байгуулагын харилцан яриа, чат болон бусад бүх мэдээллийг сүлжээ болон файл хадгалалтын түвшинд шифрлэгдсэн байдаг учраас мэдээлэл замаасаа алдагдах боломжгүй.

Ухаалаг ботууд өнөөрүүдэд суулгах боломжтой

Google болон Salesforce, Jira гэх мэт гуравдагч програмуудтай хялбархан интеграц боломжтой ба бүх мэдэгдлүүдээ нэг дор хадгалаж, ажлуудаа автоматжуулахын тулд ботуудыг ашиглах нь бусад чухал зүйлс дээр анхаарлаа төвлөрүүлэх боломж олгоно.

Түгээмэл

Асуулт & Хариулт

01
Хэрэв та одоо Google Wprkspace ийн хэрэглэгч бол Чат үнэгүй ашиглах боломжтой. Энд дарж Чатаа ашиглаарай.
02
Чат бол Google Workspace-ийн хэрэглэгчид ашиглахад зориулсан шинэ бөгөөд илүү давуу талтай платформ юм. Админууд бүх Hangouts хэрэглэгчдийг Google Chat руу хялбархан шилжүүлэх боломжтой.
03
Та өөрийн байгууллагын хэрэглэгцээнд шаардлагатай тусгай Ботыг Google - н Developer page гарын авлагын дагуу хөгжүүлэх боломжтой.

ДАВУУ ТАЛУУД

Өөрийн санаануудаа дамжуулж, санал хүсэлтийг нь шууд аваарай

Currents - тэй л бол ажилтнууд чинь хаанаас ч өөрсдийн санааг төвөггүй дэвшүүлж бусадтайгаа хамт хөгжүүлэн ажиллах боломжтой. Хамтын ажиллагаа хангагдсанаар асуудлыг системтэйгээр авч хэлэлцэцгээх болно.

Хувийн контентоо ашиглан илүү үр дүнтэй ажиллах

Currents нь таны хийж байгаа ажилтай холбоотой өмнө нь ашиглаж байсан контент болон эх үүсвэрүүдийг ил болдог.

ДАВУУ ТАЛУУД

Нэг нэгнийхээ туршлагаас суралцах боломжтой

Байгууллагынхаа ажилтнуудтай гол сэдвүүдээ Current дээр оруулж постлоод, сэтгэгдлээр дамжуулан санал бодлоо хуваалцах боломжтой.

Шаардлагатай үед хэрэгтэй зүйлээ хайж олох

Хэрэглэгч бүрийн оролцоотойгоор эрэмбэлэгдсэн Current’s home stream-ийг ашиглан хамгийн чухал агуулга, мэдээллийг эхлээд үзээрэй.

Хялбараар удирдах

Currents-ийн тусламжтайгаар контентыг илүү хурдан удирдаж, зохицуулалт хийгээрэй. Түлхүүр утгууд нь админууд болон хэрэглэгчдэд үнэ цэнэтэй ойлголтыг олоход тусалдаг.

Түгээмэл

Асуулт & Хариулт

01
Хэрэв Google Workspace админууд зөвшөөрсөн бол Google Workspace-ийн бүх хэрэглэгчид хандах боломжтой. Хэрэглэгчид байгууллагын гаднах хүмүүстэй харилцаж болно.
02
Google Workspace администраторууд админы консол дээр өөрийн домэйны тохиргоог удирдах чадвартай байдаг. Мөн контент менежерүүд Currents доторх агуулга, онцлог тохиргоог удирдах, зохицуулах боломжтой.
03
Google Workspace үйлчилгээнд Currents нь багтсан байдаг.

ДАВУУ ТАЛУУД

Коммэнт нэмэх, чатлах, нэг агшинд засвар оруулах

Нэг баримт дээр багаараа хамтран ажилла. Баримтад оруулсан өөрчлөлтүүд бүгдэд ил харагддаг. Баримтыг засах явцдаа чатлаж коммэнт оруулж хоорондоо харилцана.

Docs нь бүх төрлийн форматыг дэмжинэ

Microsoft Word, PDF файлуудыг шууд нээж болох ба Docs нь .docx, .pdf, .odt, .rtf, .txt .html форматуудыг дэмжинэ.

Хязгааргүй баримтын өөрчлөлтийн түүх

Тухайн баримтад орж буй өөрчлөлтүүдийг хянах боломжтой ба шаардлагатай бол өөрчлөлтийг буцааж болно. Файлын засагдаагүй эхний хувилбарууд хадгалагддаг ба хадгалалтын хэмжээнд нөлөөлөхгүй

ДАВУУ ТАЛУУД

Ямар ч төхөөрөмжөөс офлайн горимд файлд хандах боломжтой

IPhone, IPad, Android системийн төхөөрөмжүүд дээр баримт үйлдэж, засаж болно. Docs- т Интернэтэд холбогдоогүй үедээ ч Chrome ашиглан ажиллах боломжтой.

Баримтыг бусадтай хуваалцах процессыг удирдах

Үйлдсэн баримтаа бусад хүмүүстэй хуваалцаж болох ба баримтад нэвтрэх эрхийг хувь хүн, бүлэг хүмүүс тус бүрт зориулан ялгаатай олгоно. Эдгээрийн зарим нь зөвхөн үзэх, санал оруулж коммэнт нэмэх эрхтэй нэвтэрдэг бол заримд нь файлд засвар оруулах боломж олгож тохируулна.

Нэмэлт программын хэрэгслүүдийг суулгаж ашиглах

Та гаднаас нэмэлт программын хэрэгслүүд суулгаж Docs- ын баримтаа баяжуулах боломжтой. Нээсэн файлынхаа цонхноос шууд интернэтээс мэдээлэл хайж судалгааны материал, утгын тодорхойлолт, ишлэлүүдээс Docs- ын баримтдаа нэмж, мэйлтэй холбож болно.

Түгээмэл

Асуулт & Хариулт

01
Ажиллана. Гэхдээ Chrome ашиглана. Chrome- ийг үнэгүй суулгадаг.
02
Болно. Гэхдээ тэд зөвхөн унших эрхтэй хандах уу, санал оруулах эсвэл засах эрхтэй байх уу гэдэгийг Та шийдэж тохируулна.
03
Тийм. Олон төрлийн файлыг хөрвүүлж болно. Хөрвүүлсэн файлын эхний хэлбэр ч хадгалагддаг.

ДАВУУ ТАЛУУД

Саадгүй хамтын ажиллагаа, мэдээлэл солилцох боломж

Та ямар нэг ажлын төлөвлөгөө гаргаж байгаа аль эсвэл сарын сүүлийн тайлан гаргаж байгаа эсэхээс үл хамааран Sheets нь танай баг хамт олонд хамран ажиллах боломжыг олгодог. Төслүүдэд хамт ажиллах хүнээ урих,хийгдсэн өөрлөлтүүдийг хянах, хийгдсэн өөрчлөлтөнд мэдэгдэл хүлээн авах, хоорондоо чатлах зэрэг боломжтой. Бүх өөрчлөлт нь автоматаар хадгалагддаг бөгөөд та оффлайн горимд мөн ажиллах боломжтой.

Get insights fast, powered by Google AI

Sheets empowers everyone across the organization to uncover valuable insights from data. Formula acceleration saves time and mitigates errors by surfacing relevant formulas as you type. For an even easier way to navigate your data, click on the Explore button to see trends and customizable visualizations. Or simply type a question into Explore and have Google AI retrieve the answers you need.

Work seamlessly across Sheets and Excel

Sheets opens up whole new ways of collaborating so that you can worry less about having the right version on file and focus on bringing your best ideas to life. Seamless compatibility with Microsoft files, including many of the keyboard shortcuts you rely on, reduces the friction of working across multiple platforms.

Maintain control with enterprise-grade security

With Sheets, your content is continuously protected by one of the world’s most advanced security infrastructures. Manage permissions through individual-level, group-level, or domain-level access. Set expiration dates on your content. Disable options to download, copy, or print for specific collaborators. Use Data Loss Prevention controls to keep sensitive data safe.

Analyze data from multiple sources, including BigQuery

Sheets provides all the tools you need to analyze, visualize, and get insights from your data. Additional APIs and connector tools help you process data from multiple sources — in CSV, Excel, or any other file format. And with Connected Sheets, you can analyze billions of rows of BigQuery data in Sheets, without requiring SQL knowledge.

Build custom solutions

Speed up workflows by building business apps and automations. Use AppSheet to build custom applications on top of Sheets, without writing code. Or add custom functions, menu items, and macros with Apps Script.

ДАВУУ ТАЛУУД

Create, edit, collaborate in real time

Give individuals or groups permission to view, comment on, or edit spreadsheets. Work alongside your colleagues — no matter where they are — and see updates as they’re made.

Pull in form or survey results instantly

Create and embed a survey on your website or send around a questionnaire at work. Google Forms and Sheets work seamlessly together, so responses go straight to Sheets for instant review and analysis.

Customize your spreadsheets with add-ons

Find tools created by third-party developers to add richer formatting, workflow rules, and more. You can even build your own custom add-ons for your domain or plugin.

Түгээмэл

Асуулт & Хариулт

01
Google Sheets supports more than 400 spreadsheet functions that can be used to create formulas that manipulate data, calculate numbers, and generate strings. You can even create your own custom functions using Apps Script.
02
Yes. Multiple keyboard shortcuts are available for Google Sheets and are always switched on, with an option to enable compatible shortcuts closely matching the ones you’ve used with Microsoft Office.
03
Yes. You can import many different file types (including Excel, CSV, and plain text) into Google Sheets format. The original file will remain intact. You can also export data from Sheets to different file types.Yes. You can convert many different file types into Google Docs format. The original file will remain intact.

Features

PC, MAC, гар утас, таблетны алийг ч ашиглан слайд дээр ажиллаж болно

Хаа ч явсан компьютер, утас, таблетаа ашиглан танилцуулгаа нээж үзэж болно. Слайдыг танилцуулахын өмнөх хэдхэн минутанд ч засч өөрчлөх боломжтой.

Хязгааргүй хувилбарын түүх

Бусадтай хуваалцсан файлуудад орсон өөрчлөлтүүд тодорхой харагддаг. Файлыг засахаас өмнөх хувилбар хадгалагддаг ба Drive - багтаамжид нөлөөлөхгүй. Та слайдын эх хувийг мөн зассан хувилбарын аль алиныг нээж ашиглаж болно.

Слайдыг бусдад хуваалцах процессыг удирдах

Слайдыг бусдад үзүүлж, засуулж хамтран ажиллах тун энгийн. Бэлтгэсэн слайдаа шаардлагатай бол өөр форматад хөрвүүлж болно.

ДАВУУ ТАЛУУД

Коммэнт нэмэх, чатлах, засвар оруулах

Бизнесийн түнштэйгээ, нийт багаараа, бүр гаднаас хүн оролцуулаад нэг слайд дээр хамтран онлайн горимд ажилла. Тэдний файлд нэвтрэх эрхийг та өөрөө зохицуулж хянах боломжтой. Слайд дээр ажиллах хүн тус бүр дээр засах, үзэх,эсвэл зөвхөн коммэнт оруулах тохиргоог хийж болно.

Слайдыг богино хугацаанд бүтээх

Та слайдын бэлэн загваруудаас ашиглах юм уу эсвэл өөрөө цоо шинээр хийж болно. Видео, дүрс, эффектүүд нэмж оруулаарай.

Түгээмэл

Асуулт & Хариулт

01
График, диаграм зурж болно. Геометрийн дүрс оруулна. Текст, зураг засна. Хөдөлгөөнт дүрс бүтээх зэрэг олон онцлогтой.
02
Болно. Олон төрлийн файлыг хөрвүүлэх ба файлын эх хувь хадгалагддаг.
03
Олуулаа нэг файл дээр хамтарч ажиллаж болох ба файлд нэвтрэх тухайн хүний зөвхөн үзэх эсвэл файлыг засах эрхийг хязгаартай тохируулах боломжтой. Слайдын эх хувилбараас эхлэн засвар оруулсан бүх хувилбарыг бүгдийг нээж харах боломжтой. Энэ боломжууд нь Google Docs болон Sheets дээр ч боломжтой.

ДАВУУ ТАЛУУД

Хамтдаа илүү ихийг хий.

Keep-тэй хамт ажиллагсадтайгаа тэмдэглэл, жагсаалт, аудио, зураг дээр хамтран ажиллахад хялбар байдаг. Гэнэт орж ирсэн чухал санаануудыг хурдан тэмдэглэж, ажил дээрээ ойрхон байлгаж, хийх ёстой зүйлээ бодит цаг хугацаанд шалгаж, хийхэд тан туслана.

Тэмдэглэлийг хэзээ ч, хаана ч шинэчлэж болно.

Интернэтгүй байсан ч компьютер, утас, таблетаасаа тэмдэглэлд хандах, шинээр үүсгэх, засах боломжтой. Таны хийсэн засварыг бүх төхөөрөмжид автоматаар хадгалж шинэчлэгддэг.

ДАВУУ ТАЛУУД

Хэрэгтэй зүйлээ хурдан хайж олох.

Keep нь тэмдэглэлээ цэгцэлж, хайж буй зүйлээ хурдан олоход хялбар болгодог. Тэмдэглэлүүдийг өнгө, шошго эсвэл зураг бүхий жагсаалт, мэдэгдэл илгээгддэг аудио тэмдэглэл зэрэг шинж чанаруудаар ялгаж хэрэгтэй мэдээллээ хурдан шүүж болно.

Хугацаа алдалгүй ажиллаа гүйлцэтгэх

Keep дахь санамжууд нь хэзээ, хаана хэрэгтэй газраа ажлаа гүйцэтгэхэд тусалдаг. Арга хэмжээ болох байршил, цагийг оруулснаар танд хугацаа алдалгүй мэдэгдэл очих болно.

Санаануудыг амьдралд хэрэгжүүл.

Keep дээр тэмдэглэл, санаануудыг хурдан тэмдэглэж, Docs доторх багийн гишүүдтэйгээ хамтдаа Keep ашиглаж хэрэгтэй мэдээллүүдийг сануулах боломжтой. Notepad-ийг Docs ’Tools цэсээр дамжуулан нэвтрэхэд л хангалттай.

ДАВУУ ТАЛУУД

Вэб дизайн болон програмчиллын мэдлэг, дадалгүй ч вэб хийж болно

Google sites ашиглан та бүхэн үзэмжтэй, ойлгомжой вэбийг хялбархан бүтээж болно. Сайт нь Drive фолдер, Docs буюу баримт бичгүүд, Хуваалцсан Календарь гээд бусад Google - ийн application - уудтай холбогдон ажилладаг.

Төрөл бүрийн дэлгэцэд зориулсан

Багийнхаа сайтын агуулгад өндөр ач холбогдол өгч байнга шинэчилж чухал, сонирхолтой мэдээлэл оруулж бай. Sites нь таны бүтээсэн сайтын харагдах байдлыг ухаалагаар шийдэнэ. Ингэснээр суурин компьютер, таблет, гар утсан дээр вэбсайт гайхалтай харагдах болно.

ДАВУУ ТАЛУУД

Сайт шинээр үүсгэх, засварлахад хялбар

Шинэ сайт үүсгэх болон үүссэн сайтыг засварлах нь үнэхээр хялбар. Дизайн, загвар нь таны оруулсан өөрчлөлтөөс хамаарч автоматаар өөрчлөгдөх болно.

Хамтран ажиллахад зориулагдсан

Drive болон Docs дээр олон талаас нь зэрэгцэж ажилладагын адил сайт дээр ч хамтран ажиллах боломжтой. Хэн, хэзээ, ямар өөрчлөлт оруулж байгаа нь бүгд харна.

Таны Sites аюулгүй байх болно

Бусад хүмүүд Sites-д нэвтрэх эрхийг та өөрөө зохицуулж хянах боломжтой. Sites дээр ажиллах хүн тус бүр дээр засах, үзэх,эсвэл зөвхөн коммэнт оруулах тохиргоог хийж болно.

Түгээмэл

Асуулт & Хариулт

01
Чадна. Google аккаунтгүй хүн ч нэвтэрч болно. Гэхдээ та тохиргоо хийж нэвтрэх эрхийг нь хааж, нээж болно.
02
Хэрэв танай компани Сайтуудын өмнөх хувилбарыг ашиглаж байгаа бол ямар ч саад гарахгүй. Өмнөхтэй адил Сайтуудаа засаж, бусадтай хуваалцаж болно. Би Google – ээр дамжуулан домэйн нэр худалдан авч болох уу?
03
Бид түнш байгууллагаасаа домэйн авдаг. Google- д бүртгүүлэхдээ 'Buy a new domain” сонго. Цааш зааврын дагуу домэйн нэрээ авч Google Workspace-ийн тохиргоо хийнэ.

ДАВУУ ТАЛУУД

Асуулгын формыг хялбархан бүтээе

Бэлэн асуултын төрлүүдээс сонгоод асуултуудын дарааллыг өөрчлөн хариултын хувилбаруудыг баримтдаа оруулж болно.

Мэргэжлийн түвшинд бэлтгэсэн асуулга

Хүссэн мэдээллээ олж авахын тулд формоо сайн бодож нямбай хийх хэрэгтэй. Асуулгадаа зураг, видео ашиглавал хэрэглэгчийн сонирхлыг илүү татна.

Автоматаар нэгтгэгдсэн хариултуудад дүн шинжилгээ хийх

Хэрэглэгч хариулмагц хариулт нь танд харагдана. Боловсруулаагүй байгаа өгөгдлүүдийг ч та харж болно. Та Google Sheets эсвэл өөр програм ашиглаж анализ хийх боломжтой.

ДАВУУ ТАЛУУД

Формыг бусдад хүртээмжтэй болгох

Асуулга формыг бусдад имэйлээр илгээх эсвэл вэбсайт, Currents, Facebook, Twitter ашиглан хуваалцах боломжтой.

Ухаалаг формуудыг бүтээе

Мэдээлэл баталгаажуулах дүрмээр имэйлийн хаягууд зөв форматтай, он сар өдөр зөв байх, хэрэглэгч /өмнөх хариултууд дээр нь үндэслэсэн/ зөв асуулга авсан байх ёстой.

Асуулга зохиох, хариултад дүн шинжилгээ хийх

Хамтын ажиллагаа форм хийх нь ажлыг хурдасгах ба хоорондоо имэйлээр файл солилцох шаардлагагүй нэг дороо хамтарч дүгнэлт хийх боломжтой.

Түгээмэл

Асуулт & Хариулт

01
Үгүй. Хэн ч Google формы бөглөж болно.
02
Болно. Формд нэвтрэх эрхийн тохиргоо хийнэ. Хэнд нь харуулах, хэнд нь формыг засч өөрчлөх эрх олгохийг та өөрөө шийднэ.
03
Чадна. Google Sheets ийн 2 сая нүдэнд өгөгдөл оруулдаг! Google Форм энэ хэмжээний өгөгдлийг боловсруулна.
Дэлгэрэнгүй

Харьцуулалт

Business Starter

Business Standard

Business Plus

6Т.Н

сар/НӨАТ-гүй

12Т.Н

сар/НӨАТ-гүй

18Т.Н

сар/НӨАТ-гүй
Business email
Custom email for your business
Phishing and spam protection that blocks more than 99.9% of attacks
Ad-free email experience
Video and voice conferencing 100 participants 150 participants 250 participants
Meeting length (maximum) 24 hours 24 hours 24 hours
US or international dial-in phone numbers
Digital whiteboarding
Meeting recordings saved to Google Drive
Polling and Q&A
Moderation controls
Hand raising
Breakout rooms
Attendance tracking
Secure cloud storage 30 GB per user 2 TB per user 5 TB per user
Drive for desktop
Support for over 100 file types
Shared drives for your team
Target audience sharing
Team messaging
Turn history on or off by default
Auto-accept invitations
Chat outside of your domain
Shared calendars
Browse and reserve conference rooms
Collaborative content creation
Keep Shared Notes
Sites website builder
Forms survey builder
Interoperability with Office files
Easier analysis with Smart Fill, Smart Cleanup, and Answers
Writing assistance with Smart Compose, grammar suggestions, and spelling autocorrect
Custom branding for document and form templates
Engage employees